Hiperaktif çocuk terör örgütlerine kurban olabilir

BIOENERJI UZMANI SUAYIP DAGISTANLI        FOTOGRAF: LEYLA YAMAN        AKTUEL DERGISI       27.12.2012
BIOENERJI UZMANI SUAYIP DAGISTANLI
FOTOGRAF: LEYLA YAMAN

Kızıl Ordu’dayken geçirdiği kaza sonucu felç kalan, bir daha yürüyemez denirken biyoenerji yeteneğiyle kendi kendini iyileştiren pedagoji uzmanı Şuayıp Dağıstanlı, “Hiperaktif çocuk dünyayı değiştirmek ister. Bu çocuklara doğru eğitim verilmezse terör örgütlerinin kurbanı olabilirler” diyor.

ÜRÜN DİRİER

Kızıl Ordu’da savaş pilotu olarak yetiştirilmek üzere Moskova’ya gönderilen pedagoji öğrencisi Şuayıp Dağıstanlı, 89 yılında geçirdiği bir kaza sonucu felç kalır. Bir daha yürüyemez denirken 3 ay sonra ayağa kalkıp hastaneden taburcu olan Dağıstanlı, kendi deyimiyle inanç, zihin gücü ve dans tutkusunun gücüyle felçten kurtulur. Düşünce gücünün bedeni üzerindeki etkisini ilk o zaman farkeden Dağıstanlı, hastane çıkışı ordudan emekli edilir, okula geri döner ve çok sevdiği Kafkas dansları ekibine katılır.

Ateisttim, kazadan sonra uyandım

Kaza gününü “Ben o gün klinik olarak öldüm. Beyaz ışığa doğru giden bir tünelden geçtiğimi gördüm. Ölümün nasıl büyük bir mutluluk ve tarifi olmayan bir huzur duygusu olduğunu tecrübe ettim. Orada yaşadığım huzuru ve gördüğüm renkleri dünya dilleriyle size anlatabilmeme imkan yok. Sovyetler Birliği’nde yetişen her genç gibi ateist yetiştirilmiştim ancak o kaza gününden sonra uyandım, hayata bakış açım tamamen değişti. Ölümden sonraki sonsuz yaşam ve huzurdan emin oldum. Bu bilgi beni hayata karşı daha tutkulu ve çılgın bir hale getirdi” diye anlatan Dağıstanlı, dansa başladıktan sonra da beyin gücünü kullanarak yalın ayak kırık camların, ateşin, çivilerin üzerinde yürüyüp vücuduna şiş geçirerek sahne şovları yapmaya başlar.

Pedagoji eğitiminin ardından Moskova Alternatif Tıp Akademisi’nde eğitime gönderilir. Ancak tarihi bir olay gerçekleşir ve Sovyetler Birliği dağılır. Dağıstanlı Türkiye’ye göç etmeye karar verir. Rize, Yalova ve İstanbul’da bulaşıkçılık dahil her işi yapar. Yalova gazinolarında sahne şovları yaparken bir gazeteci tarafından keşfedilir. Ardından Biyoenerji Merkezi kurmak üzere İstanbul’a yerleşir. Şu an Suadiye’de bir alternatif tedavi merkezi var.

Bu çocuklar dünyayı değiştirmek istiyor

Dağıstanlı’nı anlattığına göre merkeze gelen başvurular özellikle ruhsal kaynaklı ve kronik hastalıklarla ilgili oluyor. Hiperaktif çocuklarını getiren aileler de yoğunlukta. “Aslen pedagoji mezunu olduğum için çocuklar beni daha çok ilgilendiriyor açıkçası” diyen Dağıstanlı, hiperaktivite sorunuyla ilgili şunları söylüyor:

“Dünya sancılı bir değişim sürecinen geçiyor. 2000’den sonra doğan çocuklar, kristal çocuklar ve dünyayı değiştirmek için doğuyorlar. Onları bir sıraya oturtup 50 dakika sizi dinlemesini isteyemezsiniz. Alışılan düzene uymuyorlar, o nedenle bu çocukları ilaçlarla denetlemeye, uyutmaya çalışıyorlar. Bu insan haklarına aykırı, bir zulüm bana göre. Yapılması gereken bu çocuklara uygun yeni eğitim modelleri geliştirmek. Bu çocuklara doğru eğitim verilmezse bunlar içlerindeki değiştirme enerjisini yanlış yerlerde kullanırlar. Bakın terör örgütlerine katılanlar hep gencecik çocuklar. Terör tuzağına düşen çocuklar zamanında doğru eğitim almış olsalardı, enerjilerini faydalı bir dönüştürme süreci için kullanırlardı, yakıp yıkmak için değil. Bütün dünya devletlerinin öncelikli konusu çocuklar olmalı. Yeni bir eğitim modeli geliştirilmeli. Eski kuralları kabul etmeyecek bu çocuklar. Mutsuzlar, her oyuncaktan çabucak sıkılıyorlar. Aileler, bu çocukları parayla alınacak şeylerle mutlu edemeyeceklerini anlamalı.”

Bir Cevap Yazın

