Biri markette bizi gözetliyor

 

 

Google’ın websiteleri için sunduğu Google Analytics hizmetinin bir benzeri artık Shopperception yazılımı ile marketlerdeki müşteri davranışlarını inceleyecek. Anatolia sistem tarafından geliştirilen bu yazılım sayesinde, marketler ve mağazalar, satışlarının verimliliğini ölçerek daha müşteri odaklı çalışabilecekler. “Alışveriş Analizi” ya da “Alışveriş Algısı” anlamına gelen Shopperception programı, müşterilerin rafta ne kadar zaman geçirdiğini, rafın nerelerine dokunduğunu, hangi ürünü nasıl aldığını, ne kadar süre sonra rafa geri bıraktığını izleyip, ölçüp, anlamlı datalar haline getiriyor. Böylece müşterilerin bir ürünü neden tercih etitği veya etmediğine ilişkin anlamlı bir veri tabanı oluşturulması hedefleniyor.

Reklamlar

One Comment Kendi yorumunu ekle

  1. Deniz dedi ki:

    Teşekkürler.. Güzel Haber.. detaylı bilgi için http://www.shopperceptionturkiye.com

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s